Ever Brite As Seen On TELEVISION Solar Powered LED Light

Today I’m reviewing the Ever Brite LED Light!

Get It Here.

Ensure to subscribe for more techniques, life hacks, cool tasks and whatever other randomness crawls into our brains! Thanks for enjoying!

FACEBOOK: https://www.facebook.com/iSafeLifeCom/
TWITTER: https://twitter.com/IsafeLife
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/topledlights/
PINTEREST: https://www.pinterest.com/isafelife/

Comments (24)
tedcharp
July 31, 2017

Hell yeah. Party in the shitter.

CloudyVapes
July 31, 2017

Very good video may have to get the smaller one for my front door thanks 👍👍👍

Dale Akers II
July 31, 2017

I liked the demo in the driveway. You freaking crack me up. love all your channels, keep being yourself brother.

deloresporchycat
July 31, 2017

That now is you all the way!!! Cool I like it…

Eddie Knox
July 31, 2017

I think that flex seal is a little far fetched,when he cuts a boat in half then puts it in the water with an outboard, ya right.thats not even a boat he cuts, looks like a prop

kc0lif
July 31, 2017

Cool i can see the toilet and you mean poop

Ylan Migrino
July 31, 2017

try to put two everbrite light side by side to have greater light

Nanette
July 31, 2017

Love how you "Flashed" 🙂

heavymechanic2
July 31, 2017

The Ever-Brite outdoor light works well to light up a walkway, the problem is, it is a piece of shit and the distribution company knows it! OK, it has a L-Ion battery and after 3 months, its NFG! I called Ever Brite and they said there is no battery in the light, just remove the back cover and its soldered to the PCB. The package says it Lasts up to 5-years (DECEPTIVE), there is only a 30 day return policy on this light. The manufacturer knows the light burns out quickly or quits working… As Seen on TV consumer crap is big money for some companies.

SneakySolidSnake
July 31, 2017

i’ve actually got that ever bright light setup. 4 in total, and all of them crapped out on me after a few weeks.. dunno if it’s not getting enough solar juice or if the LED’s died out.

John Kratzer Jr.
July 31, 2017

Good video idk you could review like other lights, like those 3d led lights or some other kinds of novelty lighting

Sylvia Ballard
July 31, 2017

Nice I need that for my garage thnx for letting me know about this channel

Eddie Knox
July 31, 2017

oh, and tanks for the review on the Everbrite, was kinda leery on that

Murdock Trashbag
July 31, 2017

I’m glad Chris didn’t change his persona for this channel. He’s still funny as fuck !!

royce gee
July 31, 2017

dude get off the Speed

daniel baker
July 31, 2017

Mate dam I got no use for that shit no more , I’m an indoor smoker now

Carl McDonald
July 31, 2017

Wow I was thinking of buying the solar light thanks .

Pao Xiong
July 31, 2017

yo IndoorSmoker.

Scott Warren
July 31, 2017

Hahaha never have to pee in the sink again.

Jonathan Johansson
July 31, 2017

the Glow bowl was cool, but why is it so bulky, It could easy be half the size.

Robert Delacruz
July 31, 2017

Nice vape review indoorsmokers I love that channels 🙂

Rob Jimenez
July 31, 2017

Chris! everything you review is useful my bro! no worries! looking forward to your next indoorsmokers review but good work to all on a closer look. I check all you guys out. Specially Danielle! Cutie!

Erin Sutherland
July 31, 2017

that’s pretty cool.

Aaron Anderson
July 31, 2017

I want it!

Stay up to date
Register now to get updates on promotions and coupons.

Shopping cart

×